lørdag den 5. februar 2011

Mønsterstrik på strømpepinde - ØV!

Nej, jeg vil slet ikke vise et billede af min start på hjertesjalet, jeg købte garn til i onsdags. Det ligner rod og ragelse, men jeg håber og tror at det bliver meget bedre når jeg har masker nok til at det kan komme på rundpind.

Jeg har quiltet på mit tæppe i denne uge og jeg har også syet DJ's - jeg er begyndt på nogle af trekanterne til siderne. Billederne af trekanterne er lidt besværlige når de skal billedbehandles til blog-brug. Mit program kan ikke beskære i trekanter, derfor er de beskåret lidt underligt.

D5 Cathedral Window

E10 Five & Dime

TR12 Jane's Oak

TR13 Eiffel Tower

TR9 Needle's Point
(her er spidsen røget i beskæringen, heldigvis ikke i virkeligheden...)

4 kommentarer:

  1. Ser super godt ud! De er noget effektiv med de der Jane-blokke!

    SvarSlet
  2. Jeg har også prøvet det med at strikke mønster på strømpepinde, hvor jeg har opgivet undervejs. Det rækker mine strikkeevner bestemt ikke til ;-)

    Dine Jane-blokke er rigtig søde. Jeg glæder mig til at se tæppet, når det er færdigt!

    SvarSlet
  3. Spændende at du nu også har taget hul på trekant blokkene. Kommer de med i Kronborg Quilterne?

    SvarSlet
  4. dig der bare er en turbostrikker. Det gaar staerkt, og saa kommer det over paa en rundpind foer du faar set dig om.
    Sikke en udflugt I havde i sidste indlaeg hva??? Farligt farligt hihi.

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie