torsdag den 17. februar 2011

Æsker og "arbejdsbord"

Matilde har lavet æsker - hun fik skabeloner til en stor sekskantet af slagsen med Tildastof i fødselsdagsgave og på min tur til Butik Paradiset i Kvinderup købte jeg ind til en lille firkantet med blåt stof. Nu er de færdige og i brug med hendes sygrej:




Hun er ret stolt over dem - måske der gemmer sig en lille æskoman i Matilde også???

Mit arbejdsbord - som meget nemt kan forveksles med et billard-bord - er lidt rodet i øjeblikket og set med et objektivt øje, så pynter det ikke i stuen. Men det er praktisk og lige ved hånden om aftenen, hvor jeg syer mest.
Quiltningen af Irish Chain skrider hmm... fremad, men langsommere end planlagt. Plastkassen rummer klar-til-syning-Dear-Janes i små poser - der er ikke så mange lige nu, så jeg skal have gjort klar til nogle flere.

5 kommentarer:

  1. Flotte flotte æsker Matilde har lavet og det er med rette hun kan være stolt af dem, stor ros fra mig også. Flot tæppe du er i gang med at quilte.

    SvarSlet
  2. Jamen det er jo et billard-bord Marie hihi. Saadan ser der ud hos mig i hele stuen for tiden ( med garn og stof blandet hrmmmm) meeeeen du har ret i at det er 1000 gange mere praktiskt at have det hele ved haanden. Din Irish Chain bliver hammerflot.
    Matilde tager jeg hatten af for. Og selvfoelgelig er hun til aesker. ( det skal man da vaere (smil)).
    Ps Boenne slap af med sine togskinner i dag. Een mindre i "rivejernsklubben" hihi.

    SvarSlet
  3. hej Marie

    skønne skønne æsker :)
    og sikke lækkert kreabord :9 - din irish chain er i super flotte farver og hellere langsomt frem end slet ikke :)
    kh♥

    SvarSlet
  4. Flotte æsker du der har fået syet Matilde.
    Marie du har da fået quiltet meget på dit tæppe. Glæder mig til at se det færdigt.

    SvarSlet
  5. Dejligt at det nogen gange er praktisk Super flot tæppe, og æsker

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie