torsdag den 18. september 2014

2 sandwich klar til quiltning

Nu har jeg to quilt-sandwiches hængende over trappegelænderet, klar til quiltning. Det bliver nok på maskine, men det altså så anstrengende!

Det ene tæppe er Pansy-Pang-tæppet, som jeg kalder det. Det er lagt sammen med to lag 80/20 - jeg er ret spændt på hvordan det bliver, når det quiltes. Det andet er min udgave af et Farmers Wife - men hos os bliver det et Nurses Daugther i stedet. Ulrikke venter spændt på at få det som sengetæppe på hendes "nye" værelse:


Bagsiden er også ret flot, men det må vente med et billede af den til senere...

3 kommentarer:

  1. Uhh hvor er det bare flot. Skal de små blokke quiltes på maskine??

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg regner med at quilte det hele på maskine. Det bliver nok først engang i november - skal nok sætte et par dage af til det ♥

      Slet
  2. Det ser bare godt ud, spændt på at se quiltningen.
    Hanne

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie