fredag den 27. november 2015

Produktions-samarbejde

Min store pige Matilde er en ivrig hækle-pige, og hun hækler i modsætning til mig rigtig flot. Hun har ved siden af sit never-ending-projekt med oldemorsfirkanter til et slumretæppe hæklet ydersider til punge, efter et forlæg af Lene Zulu.

Indtil videre er det blevet til disse fem - Matilde har hæklet, jeg har syet for og lynlås i.


For at gøre det lettere at bruge lynlåsen (hvorfor sætter de sådan en lille dims til at hive i på dem?) har jeg bundet en løkke af lædersnøre fra Søstrene Greene på.


Nu har hun lidt til gaver - eller måske til salg? Hun flytter hjemmefra på kollegium her til nytår, så skal der tjenes nogle penge!

3 kommentarer:

  1. Hold da helt op hvor er hun dygtig.

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte de små punge. Dejligt at se, at der er en ung pige, der kan og har interesse i håndarbejdets små udfordringer

    SvarSlet
  3. De er virkelig flotte. Har hun solgt dem alle??Jeg har set mig lidt lun 2 af de øverste ( midten og til højre )

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie