tirsdag den 13. september 2016

Symaskine-cover

Efter jeg er flyttet i eget rum - altså hvad angår mine sy-aktiviteter - så står sysmaskinen frit fremme, klar til brug, hele tiden. Jeg kunne hurtigt se at det betyder rigtig meget støv alle steder på maskinen, så for at undgå det har jeg syet et cover der passer på maskinen med quiltebordet monteret.


Det er yderst sjældent jeg syr uden quiltebordet - faktisk kun når jeg lægger bukser op tager jeg det væk. Det er så rart at have den store flade at arbejde på, og så kan man også opbevare ting og sager (undertråds- og nåle-æske) der altid er lige ved hånden.


Coveret er tilpasset så det der er frigang til knæløfter og  ledninger.


Stofferne er de samme som jeg brugte til mit dækkeserviet-sæt. Dem skal jeg forøvrigt have lavet nogle flere af - det er de bedste vi har haft og det er nok kombien af hør/bomuld, tæt quiltning og termolam som mellemfoer. Det er bare godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie