fredag den 11. februar 2011

Den magiske løkke...

Næ nej, jeg mener bestemt ikke ham Lars Løkke, han er langt fra magisk eller noget andet spændende.

Det jeg mener, er den magiske løkke, jeg har lært at kende via Hannes blog - hun har et link til en video der viser hvordan man kan strikke små runder på rundpinde, der egentlig er alt for store. Og det var netop hvad jeg havde brug for, så jeg kunne komme videre med mit hjertesjal.



Jeg var ved at gå død i mønsterstrikkeriet på strømpepinde, men maskerne over på en 60 cm rundpind og strikke med 2 magiske løkker, så går det rigtig fint. Det varer ikke længe før der er masker nok til at jeg kan brede runden ud på en 40 cm rundpind, og så udvide derfra.

1 kommentar:

  1. Ja "Paa pinden" har bare de mest geniale og udfoerlige forklaringer paa alt.

    SvarSlet

Hej! Du er velkommen til at skrive en kommentar her. Mange hilsner Marie